CerebralTiger
Rating:
100%
Featured content
2
Reaction score
126

Joined
Last seen
Viewing forum list

Profile posts Latest activity Postings Best answers Featured content Media About Feedback Stats

  • cool, let me know if thats doable.
    Also if you guys are going to coop play the CoD Warzone mode, i can download that too. Free 2 play afterall :p
    I have my facebook set that besides my friends my profile isn't searchable, is there a group link or something I can use to enter the PG FB chat ?
    how much RAM do you have ? I heard dual channel is supposed to help performance too. I have 2X 8GB RAMs of the same make and model. Also it might be because you have the legit version ,all the Xbox services running in the background.

    I have every single xbox related service disabled on a system level via services.msc and pretty much have a completely bare bones install with absolutely nothing else besides DS4 Windows. I have a separate work/home laptop I use for general browsing downloading etc, my gaming PC is completely barren. I even keep it on airplane mode :p
    1080p/60 easily with a few setting adjustments.I turned off dynamic optimization and tweaking settings manually.

    Motion blur = off, Shadows = medium, AA = 2X w/ FXAA, 8X Anisotropic filtering and the rest are all high. I play in the far chase camera so some of the settings like rare view mirror quality etc don't have any effect. I notice a few drops to mid 50's when there's a bunch of cars in areas with a lot of breakable objects (mostly starts of circuit races in urban areas) but it stablizes to 60 FPS within a few seconds, 99% of the times the games' running at locked 60.
    no no, i mean the recently "released" quote unquote full version of FH3 on PC.

    I think Forza 7 also leaked around the same time, some scene group got their shit together for MS store apps.
    really ? that's weird because I have tried the free FH3 demo from the Windows Store and I was able to get it running smoothly at 60 FPS with a combination of medium/high without any issue.
    PS. If you haven't, watch this. This is what made me decide to get a cheaper Max Q laptop instead of a more expensive full 1060 one.

    GTX 1060 Laptop vs Max-Q vs Desktop! The Best GPU For 1080p60 Notebook Gaming? [Sponsored Content] - YouTube

    DF did a breakdown of 1060 Max Q's a little while ago. In pure performance comparisons, it seems to only be 8~% less than a full phat laptop 1060 and you can even overclock it a teeny bit to make it match 1 : 1 with the full 1060 without worrying about heating issues.
    Yeah. FFXV is by far the 'heaviest' game requirement wise I've played on the laptop so far but even that I am playing at 150% super sampling on standard settings to 1080p with frame rate locked to 45 through Riva Tuner. Works like a charm.

    Plus, it's saving me a shit load of money :p So I won't mind if multi-plat games run not as well as they would on the Pro :p
    It's not by chance, it *is* an Inspiron 7577 :p

    Costco had an AH-MAZING sale in December just after Black Friday. They were selling these for $699. I got one of those $1 Ebay codes for $25 off of Costco orders and shaved some more money off of it. I added a $58 1TB SSHD and $80 8GB RAM to it to bring it to it's maximum for just $780 or so.

    Meanwhile the same laptop with 1TB HDD and 16GB RAM is selling for $999 or more on Dell's official store. I got a fan-fucking-tastic deal.

    The only drawback is that I got the i5 model, the i7 model is + $200. But realistically I don't think I'll have an issue with that for the foreseeable future.
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
General chit-chat
Help Users
Pakgamers intro videos on our youtube channel
  • GloriousChicken GloriousChicken:
    CerebralTiger said:
    PC pe loug latest online cheats ka poochtay hain :ROFLMAO:
    Jab se Apex or warzone PS4 pe khela hai experience badal gya. NO CHEATERS whatsoever. Its so chill man. lol
    Link
  • CerebralTiger CerebralTiger:
    Major Aly said:
    Wait let me plug in my $130 controller on a PC to play a FPS 🤣
    And yet, some are like "playing an FPS with a controller 🤮" despite getting a controller to play Cyberpunk :ROFLMAO:
    Link
  • GloriousChicken GloriousChicken:
    Major Aly said:
    Since no platform is mentioned, I'm assuming PS4? Because PC par aisay msg ki zarurat nahin parhti
    Yes daddy!
    Link
  • Major Aly Major Aly:
    CerebralTiger said:
    #CrossplayBandKarlo
    Wait let me plug in my $130 controller on a PC to play a FPS 🤣
    • Haha
    Reactions: CerebralTiger
    Link
  • CerebralTiger CerebralTiger:
    #CrossplayBandKarlo
    • Haha
    Reactions: Major Aly
    Link
  • CerebralTiger CerebralTiger:
    Major Aly said:
    Since no platform is mentioned, I'm assuming PS4? Because PC par aisay msg ki zarurat nahin parhti
    PC pe loug latest online cheats ka poochtay hain :ROFLMAO:
    • Haha
    Reactions: Major Aly
    Link
  • Major Aly Major Aly:
    I remember my uni days where I would just order spicy wings from Pizzahut, and they were supreme...
    Link
  • Major Aly Major Aly:
    GloriousChicken said:
    any nibba in Karachi has CoD MW? I need it for a few minutes to install it, will bykea asap to you.
    Since no platform is mentioned, I'm assuming PS4? Because PC par aisay msg ki zarurat nahin parhti
    Link
  • GloriousChicken GloriousChicken:
    Jab se price increase hui hain pizza parlors se bus pizza hi order kiya hai. Bohat waqt pehle Pizzahut ka bhi sandwich at top tier ka tha!
    • Like
    Reactions: Leon
    Link
  • Leon Leon:
    pehle kafi sasta tha, 340 main pepsi can, mayo sauce and big south western burger ata tha
    Link
  • Leon Leon:
    broadway ka south western sandwich is still good
    Link
  • GloriousChicken GloriousChicken:
    yoo, Burger o clock ka Crunch Burger. Absolute BEAST!
    Link
  • GloriousChicken GloriousChicken:
    any nibba in Karachi has CoD MW? I need it for a few minutes to install it, will bykea asap to you.
    Link
  • Major Aly Major Aly:
    I had Broadway 2 years ago, us time acha laga tha ab pata nahin 😛
    Link
  • EternalBlizzard EternalBlizzard:
    Btw for burger I like Burger O clock the best.
    Link
  • EternalBlizzard EternalBlizzard:
    friend thought it was thin crust lmao xD
    Link
  • EternalBlizzard EternalBlizzard:
    I once ordered stuffed crust and it looked like they microwaved a frozen pizza cuz it wasn't fluffy at all XD
    Link
  • EternalBlizzard EternalBlizzard:
    Yea broadway pizza tastes like shit now
    Link
  • GloriousChicken GloriousChicken:
    Broadway dropped in qualitty man. Pizzahut is way better now.
    • Like
    Reactions: EternalBlizzard
    Link
  • Major Aly Major Aly:
    Their pizza was really good
    Link
  • Major Aly Major Aly:
    I miss broadway's
    Link
  • Shary Bhallu TC Shary Bhallu TC:
    It is slightly overpriced. The pizza was still more economical than Broadway's. However the burgers are super overpriced and not worth the cost :(.
    Link
  • GoldenHawk GoldenHawk:
    OPTP is super overpriced not worth the money imo
    Link
  • GloriousChicken GloriousChicken:
    Yeah it was better than I thought as well. Also their Spicy Burger is still legit good though, altho just overpriced as fuck.
    • Like
    Reactions: Shary Bhallu TC
    Link
  • Shary Bhallu TC Shary Bhallu TC:
    Damn. OPTP pizza is legit good. I thought it would be shite like their burgers. But its literally A-Tier.
    Link
    GloriousChicken GloriousChicken: PC pe loug latest online cheats ka poochtay hain :ROFLMAO: Jab se Apex or warzone PS4 pe khela...