[OT] The Movies Thread III: Watch, Discuss and Have Fun! No Open Spoilers!

manigamer

Respect Ma AuthoritA!!!
Global Mod
Jun 28, 2007
52,005
335
89
On earth...Lahore
point blank: 6.5/10
saw this one before too but watched it again on netflix, the movies twists and turns were good. the chemistry between grillo and anthony mackie was good too. a sequel if ever comes would be good too

believe me: 7/10
wow based on true events in florida,USA this was really shocking.

joe bell: 6/10
again this is based on true events in USA how a father loses his gay son and how he makes an oath to travel on foot from his state to New york. somehow i felt someone else could had portrayed the father maybe better than mark wahlberg here. dunno just me maybe

batman the long halloween part 2: 7/10
good animation the second part and final one to the long halloween, good stuff. RIP naya rivers, voice of catwoman in the movie
 

shieldflink

Intermediate
Nov 27, 2017
105
10
13
Gemini Man lead by Will Smith: 7/10

I like how futuristic the movie is when it comes to cloning great soldiers to be used as a biological weapon in the future.

Can I share Korean Movies here too?
 

manigamer

Respect Ma AuthoritA!!!
Global Mod
Jun 28, 2007
52,005
335
89
On earth...Lahore
CODA: 7/10
the movie was quite good drama, a family of deaf have one kid that is normal and so on the drama goes. good stuff

bad trip: 7.5/10
haha this may have been scripted or whatever but this was so fun :p lol

a classic horror story: 6.5/10
italian horror/slasher movie, tried to copy many different horror elements, its said so in the movie itself hhaa

sky high: 6.5/10
movie was good, con,s twist and all that , spanish movie and has that actor from money heist too and the ending was like whoaaa
 

manigamer

Respect Ma AuthoritA!!!
Global Mod
Jun 28, 2007
52,005
335
89
On earth...Lahore
collection: 6.5/10
thought this was those thriller collector movies but it was something different but a good different, the story was nice and the end was like the director is a madman :p

along came a spider: 7/10
was gonna go away on aug 30th on netflix so gave it a try, morgan freeman from his earlier 2000 days, the movies twist is good. the hacking and stuff used is LOL in todays time but still fun to watch haha

gantz0: 6.5/10
havent seen the anime or anything just dived into the movie, it was good. some NSFW stuff in there too like the naked boobie monster haha

the two popes: 7.5/10
a good sunday movie this is. relax watch the two banter and i think based on actual events perhaps.
 

manigamer

Respect Ma AuthoritA!!!
Global Mod
Jun 28, 2007
52,005
335
89
On earth...Lahore
Girls with balls:6/5/10
its a fun comedy horror movie saw on netflix. some twists and such, foreign language movie but fun

security: 6.5/10
again a netflix movie foreign language, the movies suspense and such with security gangs and stuff was good. although could had been more though.

RED: 7.5/10
now this is a telugu i think movie saw on netflix again, good story and twists. def do give a watch

simply black: 8/10
haha i assure you this would give you bumps in your belly with LOLS ! french movie
 

manigamer

Respect Ma AuthoritA!!!
Global Mod
Jun 28, 2007
52,005
335
89
On earth...Lahore
space sweepers: 6.5/10
chinese movie, saw on netflix its their movie, good one dragged a bit but was enjoyable

snake eyes gi joe origins: 4/10
this was looking mediocore from the start and it delivered as it was shown, nothing new apart from snake eyes and storm shadow the whole other cast was bad. not even baroness from money heist did good to make this movie any better tbh

homunculus: 6/10
this movie was kinda bonkers, japanese movie saw on netflix and its weird pervy stuff like usually japs do was lol.

the green knight: 5/10
again this movie was just weird and not in a good way, visuals etc story telling was fine but it was bland and boring TBH nothing extra ordinary
 

manigamer

Respect Ma AuthoritA!!!
Global Mod
Jun 28, 2007
52,005
335
89
On earth...Lahore
crazy about her: 6.5/10
at tirst this movie was going to be a simple romcom but it turned out to be a decent flick, spanish movie on netlfix

21 and over: 7/10
haha was quite fun, saw this sometime back and decided to watch it again over the weekend.

stillwater: 6.5/10
matt damon was good in this, trying to solve a murder and all that

the after party: 7/10
was actualy quite fun to watch, teenagers trying to find their way in life and all that plus an insane night trip before their life journeys start
 

manigamer

Respect Ma AuthoritA!!!
Global Mod
Jun 28, 2007
52,005
335
89
On earth...Lahore
demonic: 6.5/10
from the mind of jason blumhouse, the movie takes a new twist to exorcism and virtual reality, pretty good watch for a fan of the genre like me

the girl who got away: 6/10
the mystery and suspense here was good, the movie was a bit long but it was gripping

the strange house: 5.5/10
it was an ok watch, the 13+ rating didn't help this movie much but it was fine watch. not much horror etc a mild one at it

Reminiscence: 7/10
this movie got some avg reviews i think but the movie itself was good, it had a mix of minority report and inception vibes. hugh jackman was good so was thandie and rebecca.
 

cobby

Lord of the First Order
Aug 20, 2007
12,722
1
43
Serenity
The irshman
Long , i mean last half n hour was un necessary kind of , but good old gangster vibes , politics and legends

8.75/10
 

manigamer

Respect Ma AuthoritA!!!
Global Mod
Jun 28, 2007
52,005
335
89
On earth...Lahore
no man of god: 7/10
since mindhunter got canned on netflix, this movie was a good watch here. ted bundy here

the stairs: 5/10
this wasn't what i had expected a series of different events all coming together slowly. was an ok watch

the protege: 6.5/10
had a very well known cast and good action too. suspense and mystery was there too.

the gateway: 6.5/10
another good drama movie here, the cast was good so was the acting.
 

manigamer

Respect Ma AuthoritA!!!
Global Mod
Jun 28, 2007
52,005
335
89
On earth...Lahore
the unknown saint: 6.5/10
a dark comedy here, saw this on netflix, pretty funny. its jordanian i think.

the toll: 6/10
the movie was ok to watch, it could had been better but a bit of a dark comedy here too invovled.

mortal kombat battle of the realms: 8/10
continuation of the last animated mortal kombat we got scorpions revenge was it or something this continues from there a new contest, great stuff and Kombat plus gore ! loved it

beats: 6/10
movie was fine, drama was ok but it just didn't had that thing that a few others movie in this kind of genre had the heart.
 

manigamer

Respect Ma AuthoritA!!!
Global Mod
Jun 28, 2007
52,005
335
89
On earth...Lahore
rogue city: 6/10
saw this on netflix, it was an ok movie, the drama was fine though wasn't much gripping only at the end

vacation friends: 7/10
john cena in a full out comedy, this was fun tbh haha

dont breathe 2: 6/10
first one was GREAT, this one was so-so imo. they trying to make the effed up blindguy a better person in this and all that

prime time: 6/10
the movie had its suspense etc but tbh the whole ordeal was a big hostage thing and the outcome was a bit dissappointing
 

manigamer

Respect Ma AuthoritA!!!
Global Mod
Jun 28, 2007
52,005
335
89
On earth...Lahore
saw "KATE" on netflix last night


241770726_10165412502915065_6465536224256695666_n.jpg

man this movie was badass, i dunno why reviewers have gone crazy and enjoy the movie as it is supposed to be, the fight scenes were beautifully choreographed and pleasingly the bg music with it was great. even some scenes were aesthetically pleasing in the japan with the tech vibes and neon filled areas. may elizabeth was spot on and so was her support actor miku.

this ones not to be missed fellas especially if your into john wick style movies. great stuff.

Rating 8.5/10
 

manigamer

Respect Ma AuthoritA!!!
Global Mod
Jun 28, 2007
52,005
335
89
On earth...Lahore
12 mighty orphans: 7/10
based on true events from back in the day, this was a good movie with luke wilson

awake: 5/10
honestly concept was good but the movie was just not that gripping enough.

how high: 7/10
damn man i assure you this movie would not be granted to come on screen in todays time :p ssheet so much racist stuff haha

zone 414: 6.5/10
was actually a pretty decent movie. the action and all that was good
 

manigamer

Respect Ma AuthoritA!!!
Global Mod
Jun 28, 2007
52,005
335
89
On earth...Lahore
#alive: 6/10
this movie is the one i saw before with that teen wolf guy but that was done by hollywood and this south korea. same stuff minor changes

out of my league: 5/10
was an ok romcom stuff.

the swarm: 6.5/10
this one was quite creepy, locusts going all supersized on blood and all

akira: 7/10
yes after years i have finally seen this and i dont get the hype really, it was a mindfuck seriously though the art was great and for its time i can get why its praised. so high marks for that
 
  • Like
Reactions: manobilla

manigamer

Respect Ma AuthoritA!!!
Global Mod
Jun 28, 2007
52,005
335
89
On earth...Lahore
crazy awesome teachers: 6/10
was a decent movie, indonesian movie. was a fun watch

small engine repair: 7/10
starts of normal and all but the dark twist that takes on near the end man that was something.

escape room tournament of champions: 6.5/10
first one saw in cinema and it was a good watch, this one was a notch down tbh, felt like a sequel is needed ofcourse to end the trilogy perhaps

good on paper: 6/10
izla shelzinger is in this one the comedian, one who falls for a guy who she thinks is a decent guy but there's something about him...
 

manigamer

Respect Ma AuthoritA!!!
Global Mod
Jun 28, 2007
52,005
335
89
On earth...Lahore
worth: 6.5/10
a good cast, michael keaton was good , the lives of the 911 victims lost and how they were compensated for it and all.

how i became a superhero: 6/10
the plot was very similiar to the movie project power with jamie fox and joseph gordon.

the voyeurs: 7/10
well this movie was truly different, the ending was totally blown out haha. i liked the constant twists and turns though.

together: 5.5/10
james mcavoy during the englands covid last year first lockdown and all that in a house with his friend and his son and all that. was more like a documentary kinda than a movie.
 

manigamer

Respect Ma AuthoritA!!!
Global Mod
Jun 28, 2007
52,005
335
89
On earth...Lahore
malignant: 7.5/10
well well, james wan after a while from aquaman and this movie was a bit crazy, the start is slow that bg score that starts during the scenes was very familiar oh yes and the movies twists and turns are like wow wtf, i thought at first james wan will finally disappoint with this one but this movie is quite crazy in all

the best sellers: 6/10
the movie's fine old drama. an author not so keen on being in the public anymore and how he is pushed in the limelight again. was a decent watch

the goldfinch: 6.5/10
was a tad long movie for me but was a rather decent watch.

blue miracle: 6.5/10
a good family movie i'd presume it to be. fun watch
 
General chit-chat
Help Users
we have disabled traderscore and are working on a fix. There was a bug with the plugin
  • No one is chatting at the moment.
    I iftikhar1282: wan ryzen 3600 combo